Zasada 1
Struś nie może zranić kojota, poza wydaniem dźwięku "Bip-Bip!"
Zasada 2
Żadna zewnętrzna siła nie może zranić kojota - tylko jego własna niezdarność i awarie produktów ACME
Zasada 3
Kojot w każdej chwili mógłby przestać - gdyby nie był fanatykiem. (Powtarzam: "Fanatyzm polega na podwojeniu wysiłku, gdy zapomnieliśmy o celu." - George Santayana)
Zasada 4
Żadnych dialogów, tylko "Bip-Bip!"
Zasada 5
Struś Pędziwiatr (ang. Roadrunner) zawsze musi poruszać się po drogach - w innym wypadku logicznie nie mógłby być nazywany roadrunnerem.
Zasada 6
Wszystkie wydarzenia ograniczają się do naturalnego środowiska obu postaci - południowo-zachodniej amerykańskiej pustyni.
Zasada 7
Wszystkie materiały, narzędzia, broń i mechaniczne udogodnienia muszą pochodzić z firmy ACME.
Zasada 8
Kiedy to tylko możliwe, grawitacja ma być największym wrogiem kojota.
Zasada 9
Wszystkie porażki kojota bardziej go upokarzają, niż ranią.
Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?
Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą